Fölk

Folk är så nyfikna!
Den dagen då de fick reda på att det var slut mellan mig och Pär, då var det 25 unika besökare. Nu så är det tillbaka på 10. De dagarna efter var det också många. Den enda anlednningen till att de läste, var att jag skrev hur dåligt jag mådde. Men det var fan inte mer än en eller två som komenterade! Varför läser ni och tycker synd om mig, om ni inte visar det? Det hade varit mycket enklare om ni frågat bara om det var bra med mig. Det värmer något otroligt. Jag förstår de som läser nu för tiden, om ni inte komenterar. För min blogg är inte rolig att läsa nu kan jag tänka mig. Det står mest om ingenting.

Nu ska jag göra något nyttigt av dagen!


Kommentarer
Postat av: Saga.

Världen är nyfiken Ida och när man inte vet saker då pratar man om det man tror .. och säger att det är sant! Eller ljuger hej vilt bara för att ha ngt att säga . . I bland är det för KUL att leva .. (;

2009-07-21 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0