blogginlägg

Tja, egentligen har jag ingenting att skriva här. Men bara för att göra Lilläng en tjänst så skriver jag ett inlägg. Ganska snällt va?
Idag har jag jobbat. Det var precis samma som igår. Rensa rabatterna vid gravar. Men idag gick det aningen lättare. Solen sken, så det blev varmt! Men, när vi tar fem minuter, då är det skönt att ligga i gräset och prata och skriva sms. Det är ett ganska skönt jobb, som gör att det klirrar gott i kassan den 25 Augusti. Bara 8 dagar kvar nu!

Vad gör ni precis nu?

Själv skriver jag ett inlägg, hehe. Skriver sms med folk också. Och sen så gör jag inte så mycket mer. Tänker på att jag borde raka mina ben innan de blir som en skog, men asch. Inte nödvändigt!

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0