Am I a bad person just because that?

Jag läste en gång i Carolia Gynnings blogg att hon är en person som kräver mycket kärlek i ett förhållande. När jag tänker efter så kan jag känna igen mig i det. Jag behöver hela tiden få det bekräftat att jag duger, och att de älskar mig. Jag tror att jag är en krävande person på det sättet, speciellt som flickvän. Jag vill hela tiden ha pussar och jag vill ha närhet och jag vill ha söta ord i smsform och på msn. Men det är väl inte för mycket begärt? Det kan väl inte vara så svårt att skriva, eller?

Just därför att jag är krävande, känns det som att folk tröttnar på mig. Men det är inget som jag kan rå för, tror jag bestämt. Jag mår dåligt så himla lätt om jag får höra nedsättande ord, och om jag aldrig får svar på saker jag skriver. Jag är en person som vill ha det bestämt vad jag ska göra, prick. Annars funkar det inte i min vardag, så enkelt är det. Jag vill veta ungefär vilket klockslag vad händer och vem jag ska vara med på dagen. Ibland funkar det, och ibland inte.

Nu sitter jag här igen, med en klump i magen. Men det ska inte vara så. Eller?
Jag är väl ingen dålig person bara för att jag vill att folk ska visa lite kärlek till mig. Ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0