Åh, nostalgi

Jag sitter och lyssnar på "Right here in my arms" med HIM. Herregud! Jag kommer ihåg när alla lyssnade på dem, och det var i sexan. Jesus amalia. Det var länge sen. Alla lyssnade på "Wings of a butterfly" och jag måste säga att jag fortfarande tycker att de är bra. För det är de verkligen.
Party tomorrow and until saturday, yes! Haha, bra engelska där. MVG fick jag vare va?
Men tillbaka till HIM. Det jag kommer ihåg mest var när vi skulle måla framsidan på våran favorit film eller bok. Men Tobbe och Henric, åh. Henric, lilla söta Henric :( Önskar att du var kvar hos oss, RIP, de ville inte det, så de målade/ritade något med HIM istället, deras skivomslag eller något. De satt i trappnedgången från 6.2:an.

Jag saknar tiderna i sexan och nedåt, för då var allt så lätt och man var kompis med alla. Nu så är det berkligen inte så Jag var jättebra vän med Fridax2. Nu pratar jag knappt med dem. Vad händer med vänskapen egentligen? Jag tycker inte om när man glider ifrån varandra. Det känns i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0