22.25

Nu är klockan  typ  halv elva och det har regnat precis hela dagen, vad har hänt med vår värme?
Jag tänkte att jag ska stänga av datorn här, och sen borsta tänderna osv. Sen ska jag läsa, och försöka somna i rimlig tid. Hostandet har hållit mig vaken nu i några nätter och jag är otroligt trött på det! Usch, det är inte så roligt!

Imorgon ska jag och min BV Emelie ut och kolla lite på Country Festivalen, eftersom man kommer in där gratis om man är under 18år på dagen. Yippi. På kvällen kommer vi inte in, för vi är inte 18, det suger!
Imorgon hoppas jag även på att jag ska få träffa Pär, för det va jättelänge sen som jag träffade honom nu!

Men, nu skajag kolla fejjan en sista gång. Sen blir det sängen.

Puss


detta var ifjol, två dagar innan jag och Malin åkte till Forshaga och jag blev ihop med Be. Fin sommar. Men jag har haft en bättre höst, vinter, vår, sommar med Pär <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0