14.12

Hej.
Just nu vet jagj inte exakt vad jag ska skriva, men jag ska uppdatera ändå.
Gårdagen var brabra :)
Gick ned Ida&Elin, och jag tror att vi dog rätt många gånger ^^ Såg på Anna Ternheim och Thåström.
Sen var det Korn på kvällen, och det var sååå mycket folk!
De knuffades och det var varmt. Jag fick helt enkelt panik.
Vi gick ut, och när vi satte oss vid jamobilen så bara grät jag. Jag kunde knappt prata, jag var rädd? Typ.
Jag var väl rädd för att jag var bland de kortaste och inte syntes när alla andra hoppade och höll på, att jag skulle bli nerputtad osv. De började småbråka/dansa, och det var då jag var tvungen att gå.
Nu vet ni det, hehe,
Lyssnade på Tiger Lou innan vi gick hem, och de var super! Nytt band att börja lyssna på.

Det är snart mat här, och sen ska jag åka hem om typ en timma. Sad but true.

Kommentarer
Postat av: Ida

jo vi dog ju några gånger ja(a) tänker bara på nudlarna xD men usch vad jobbigt!:(<3

2009-07-05 @ 18:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0