12.12

PUSS!

Nu äter jag mat. Det är mycket gott. Tänkte att jag skulle kolla om jag får lön idag, vilket är sagt. Hm, hoppas på det!
Regnet bara öser ner här i Torsby, det är riktigt tråkigt! Hur är det där du bor?
Ska hämta posten också, måste komma ihåg det!
Jag skickade ett sms till Emelie för ett tag sen och frågade om hon var vaken, och jag har inte kollat telefon sen dess, hehe. Elaking! Nejdå! Hon är säääkert uppe, men ska duscha och allt. Det passar mig, för jag ska föna håret, platta det, sminka mig och sådär. Sen tänkte vi att vi skulle kolla på Torsby, eftersom det är Country Festival häär. Ska hämta ut kort också, men sjyss, säg inget. Haha.


Ellinor - Supergirl
PARTY!
iiiikväääll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0