10.47

Kvällen igår var crazy, men underbar :)
Vi åkte precis när jag hade postat det andra inlägget, för att se The Sounds. DE  VAR BRA! Speciellt när de spelade Livin' in America då ALLA sjöng med. Och sångaren från Neverstore(?) var med. (y)
Mando ska man icke klaga på . Jag stod ochy njöt, trots min korta längd . Men, vi flyttade oss till sidan där vi träffade Myggan och även hans nyfunna vän Fredrik från Göteborg. Han hade skön stil (y)
Sen efter Mando gjorde vi inte mycket, så vi gick hem och åt lite och gick på toa för att vara tillbaka till Röysopp. Vi kollade inte på dem, utan vi lyssnade, innan vi gick vidare och kollade/lyssnade på Parken.
Sen var det något band från Arvika, Boogie Wonderband, som spelade. Det var ganska högt så jag fick ont i huvudet, men de var bra.
Efter det åkte vi hem och stupade i säng. Gött dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0