Julens vidunder

Jag skäms över hur dålig uppdateringen är i denna kategori! Men nu kommer det lite iallafall.
Alla julklappar är köpta, utom en och en halv. Den ena är till Malin och den halva är en till till Emelie. Eftersom det är Karlstad på tisdag så blir det att kolla efter det!

Annars är det SNÖ(!) ute. Fattar ni eller? Det är snöö! Och jul om mindre än en vecka. Det är en av de saker som jag önskar mig iår, en vit jul. Och det ser ut att kunna hända, eftersom det ska vara under minussträcket här i Värmland fram till julafton! MUMS!



Vad har ni för traditioner när det gäller att klä julgranen?
- Våran är att klä den på kvällen den 23e. Sen springer vi dit med alla julklappar och det blir underbart juligt och mysigt, hihi.

Kommentarer
Postat av: Julia

Men gud, tack. Du är väl för söt.

Ja, nu har jag väl fått en liten knuff genom ryggen med både kommentarer, sms och telefonsamtal. Jag har inte så mycket till val än att fortsätta gnälla ;) Kul att du läser, verkligen!! Visste inte ens att du gjorde det. Du borde visa dig lite oftare :)



God jul och stor kram!

2009-12-18 @ 23:05:35
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0