hee...zzzZzzzZ..j

Just så känner jag mig nu. Har sovit jättedåligt inatt, och ja, det kan bero på vissa saker.
Ögonen vill bara lägga ihop sig, och jag vil lsova. Men det kan jag inte göra.
Det är träning sen vid fem, så fram tills dess så ska jag gå omkring i pyjamas och vara trött.
Mitt ben började värka någon hemskt imorse. Och det ville inte sluta, och jag ville sovaaa! Så jag blev så sur på det. Ja, jag blev sur på mitt ben för det gjorde ont. Visste inte vad jag skulle göra för att det skulle sluta, för jag masserade, spände det, slappnade av, men ingenting funkade. Eftersom jag var så trött grät jag en skvätt. he he. Sur Ida, alltså!

Nu diskuterar jag med Emelie om Karlstad imorgon. Det ska bli myyyysig värre!
Men, nu ska jag kolla tågtider, se på ellen de geners (ellerhurdetstavas) show.

Adíos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0