En lista.



Vad heter ni? Ida och Martin
Hur träffades ni? Fryksdalsdansen 2009.
Vad var ditt första intryck? SNYGGJÄVLAR! typ
När blev ni tillsammans? 28/8-09
Är ni förlovade? Nepp
Bor ni ihop? nej
Har ni barn? haha, nej
Har båda körkort? nääe, vi har inte åldern inne, hehe
Kommer du ihåg er första kyss? yes!.
Vem skrattar mest? beror på vilket humör vi är på, hehe. men jag, trorja
Vem sa "jag älskar dig" först? min lille sötnoos!
Vem är äldst? Maartin
Vem fyller först på året? han...
Vem är längst? Martin
Vem sjunger bäst? jag!
Håller ni i handen på stan? jae
Kände ni varann innan ni blev ihop? ja, eller vadå? inte länge innan na.
har ni någon speciell låt? Soul of sweetness - hardcoresuperstar eller fall for you - secondhand serenade
Har ni stora framtidsplaner? stora vet ja inte
Har ni gråtit i varandras armar? Yess
Vem lagar bäst mat? Jaag, hehe
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? ser på tv, data, och pussas såklart
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ohja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades för första gången? nej, eller typ 4mil.
Blir ni lätt svartsjuka? jaa, jag blir la det.
Bråkar ni? nepp, tjöter mest.
Har du slagit till honom/henne? skämtslaag - ja!
Om du fick lova honom/henne en sak, vad skulle då vara? Jag gör allt för att göra dig lycklig.
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv tillsammans? I hope so.
Ringer eller SMS:ar ni mest? sms, HE-HE
Vad är det finaste med honom/henne? han är så lätt att prata med, och han är ALLTID så gullig så man får ont i magen. hehi.
Hur långt skulle du kunna gå för honom/henne? Hur långt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0