22.00

Oj, hej. Det var ett tag sen.
Men M kom igår och då ville jag inte skriva något. Var inne på datan förut men skrev ingenting.
Nu sitter vi och ser på hockey, det är sista perioden mellan Sverige och Österrike. Det är JVM och Sverige leder och har powerplay.
Martin har varit väldans god idag, och det ville han att jag skulle skriva. Hehe.
Men det har han, puss go och hela baletten!
Sen hälsar Martin att det inte är snällt mot sin pojkvän att man sitter och nöbloggar när man är med honom, därav min dåliga blogg update.
Men ja, vi ska väl gå och lägga oss snart, kanske. Imorgon får vi se vad som händer. Martin åker hem iaf, och jag ska träna. Sen får vi se om jag tar mig ner till honom eller om jag åker ner på morgonen. Det lutar åt att jag åker ner på morgonen. Eftersom ja, jag tränar och sen ja. Haha, nu blev det dumt. Men ja, att ja åker ner för att vi ska till Charlottenberg på tisdag.

Nu ska jag läsa bloggar, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0