21.39

Detta måååste var en av mina mest aktiva dagar, men jag har ingenting vettigt att skriva, he-he.
Nu ska jag iaf gå på toa, just so u know. heheeee.
Men jag ska väl försöka få er att få något att läsa? Det blev en dum mening, idag har jag bara ätit, trorja bannemig. Hej 100+ kilon till det nya året!
Min syster är på Idet idag, så ingen att bråka med har jag heller... Ledsen..
Skriver lite med sötfisen på sms nu iaaaf, hehe. Det är verkligen vettiga konversationer vi har, han och jag!
Han kommer imorgon, och sen ska jag få se honom i väldans många dagar, I LIKE ALOT!
Men nu ska jag väl sluta skriva, så ni får göra något annat idag.



yeah, några snygging bilder på mig aldeles nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0