19.45

Hejsan!
Tillbaka efter en helg med superdåligt bloggande, det blir så på helgerna då jag är med Martin (PS! han är bäst)
Han vill inte va ve datan, å ja tvinger honom int. Nu blev det på värmländska ser jag, hehe.
Men, somsagt.
Imorse åkte vi och såg på lucian, vi vägde mellan att sova och inte sova. Det blev inte, dåligt val! (Förlåt alla som var med, men jag var trött)
Kunde fått sova till sju, sen sova på bussen, aningen bättre det.
Men nu blev det som det blev. Inte pepp på engelskan idag i alla fall!
Har fått arbete hem nu också, suck. Men vi har inte så mycket egentligen som vi ska göra.
Vi har svenska recention, geografiuppgifter och engelska. Och sen har vi alla dessa glosorna, som sääkert kommer komma på prov till onsdagen! För Alf sa att vi inte ska tro att det blir slappt nu bara för att vi ska ta jullov snart, och det skulle vi få känna. Så deet kommer komma. Heja mig! Jag kan typ, ingenting.
Menmen, träningen idag var bajspisskit. Typ.
Ont i knäna som bara den, och det verkade säkert som att jag var lat och inte orkade, men det är sant att mina knän gör ont! Ni fattar inte helt enkelt hur det är.

Nu ska jag göra klart geografin och sen ska jag kolla på min svenska. Sen ska jag väl kolla på glosorna, men det kommer inte gå bra. Sen har jag en massa blogginlägg att läsa, suck. Jag som skulle sova tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0