14.18

Uschamejjen, två lektioner har jag haft idag.
Hade först inställd naturkunskap, sen matte, sen lunch i två timmar och tillsist spanska.
Min fader hämtade mig och körde hem mig, nu sitter jag med mat, och ska läsa historia. Det är tre saker vi ska kunna inför imorgon.
-De puniska krigen (Tre stycken)
-Julius Caesar
-Kejsartiden (Augustus)
Men annars så ska jag träna mellan fyra och sex, muy bien!
Sen ska jag och hälsa på min morfar, som ligger på sjukhuset. Sen hem och duscha och packa.
Imorgon efter tredje lektionen åker vi till Ö-vik. Kommer inte bli något bloggande, om jag inte tar telefon, det kommer förmodligen bli så! Hehe. Kommer ha så tråkigt på vägen upp, och hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0