Skärtorsdag

Hejhopp! Hoppas alla har haft en fin rosa torsdag, det har jag, men nu blev den ännu bättre för mitt hjärta har kommit hem från jobbet! Ska mysa gäääärnet ikväll för imorgon åker han till Jönköping och Elmia tills på söndag och jag hem till Torsby. 
 
Skulle se lite på film tänkte jag på telefonen, och såg att jag hade över 600 mb surf kvar, chill tänkte jag och drog på, men nu är den slut. Alltså, det drog 100 mb/10 min. Dåligt! MEEEEEN, som tur är har jag med mitt snygga mobila WIFI, så slog på det så nu har jag Internet ändå. MOHAHA! Men som tur är, är det ny månad på måndag så jag får massa surf igen. Men note to myself, se inte på film via 3G, ta det på WIFI ist. 
 
Hoppas ni får det bra, om jag inte orkar titta in mer denna vecka. 
 
Halkade igår, var ganska fin på bussen/genom stan sen.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0