Oerhört duktig!

Har varit duktig idag!
Imorse blev det 2h rättskunskap med ett nytt kapitel, innan det blev ca 20-30 min med frågor inför provet imorrn. Sen käkade vi, och gjorde mer läxor! Natur och litelitelite Rk, men mest kul var att göra filmer med en app på Emelies telefon.

Sen va det lektioner, och var väl inte aktivast, men på matten gick det upp några ljus iallafall. (gillar inte matte c)

Efter skolan tränade jag, och sen hem, käka, duscha och nu har jag pluggat. har läst inför imorrn plus att jag har gjort klart faktadelen på min redovisning, så nu ska jag bara ta till det lite roligare. Men det gör jag imorrn, eller så. Nu ska jag slappa, för det är jag värd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0