dag 8

ett pinsamt ögonblick


Alltså, jag kommer inte ihåg någon spesifik dag, eller tillfälle. Jag brukar alltid göra bort mig.

Men blaand det pinsammaste som finns, är att prata om någon, inte så positvt, och så hör den personen vad man säger. Det är tillfällen då man vill sjunka genom jorden! Så det har jag slutat med, att prata illa om personer. I alla fall FÖRSÖKER man låta bli att prata om folk.

Det är någon som har skrivit eller sagt, (tror jag läste det hos Emma) att man ska bara säga saker om personer, som man skulle kunna säga till den personen. Eller något liknande, och det tror jag på. Man ska inte prata skit, det är inte bra. Men nu kommer vi från ämnet.

Detta är det bästa jag kan ge er på ett pinsamt ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0