17.23

HEJ!

Helgen i Göteborg var finfin, och jag handlade kanske lite för mycket. Men det blir lätt så.
Jag stannade i Sunne igår och myste med min fining som äntligen kommit hem från Mallis. Åkte hem idag 11.50 och har fixat massa med denna telefonen. Förhoppningsvis kommer den till veckan! Ska ringa imorgon och fixa det sista, att jag ska betala telefonen dirr istället för på två år. Även om det kostar mig 600 mer kommer jag inte behöva betala så mycket varje månad. Minst 98 för abonnemanget, istället för minst 248 i månaden. Så då gör jag såå..

Nu väntar jag på att AC ska skriva till mig, så vi ska träääna. Hon är på g hem från Götet, så vi får se när det blir. Har inget bättre för mig, så väntar på henne.

Imorgon ska jag till banken, och träna vid fyra. Annars vet jag inte vad det blir.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0