Fresch-t


Jag sitter nu nyduschad och fräsch. Det är mycket sköönt. (Som ni kan se på bilden är jag fresch!)
Mjaaaeee. Jag vet väl inte riktigt vad jag ska skriva här. Men jag ska i alla fall snart ge datan till mamma så ska jag ta mig en macka, och se klart på fångarna på fortet. Imorgon är det skola, med 6 lektioner och en rast. JOBBIIIGT. Men jag har två timmars träning, så det är ganska gött faktiskt. Och det är på morgonen, så jaa. Gött i alla fall. Men lite jobbigt, för jag har benträning imorgon, och det kommer resultera i TRÖTTAAA ben. Bara så ni vet, så om ni ser någon som rullar fram i korridoren är det bara lilla jag.

Men nu ska jag gå, pussochhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0