No more plugg

Jag tycker att jag kan provet nu. Jag kunde alla frågor som det är i boken, utförligt också. Så jag hoppas att det är bra. Ska väl läsa lite mer på det jag tycker är svårt innan jag lägger mig. Hoppas det går bra imorgon!

Imorgon har jag först en geografilektion, där vi säkerligen ska plugga på provet nästa vecka. Sen har jag hål i en timma, eftersom det är muntliga delen på engelskan och jag inte har idag. Sen väntar ett prov på två timmar (eller hur länge som vi nu vill) och sen mat på VIPs bar. Om alla i SP09 nu vet det.

Och sen väntar det historia och samhäll på eftermiddagen.

Sen ska jag hem och äta snabbt och sen ska jag träna ett pass.

Det är min morgondag, om nu det var intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0