17.00

Jag är nog sämsta bloggaren, (drar till med en klassisk kommentar) men det får ni leva med. Jag orkar verkligen inte blogga, och jag har ingenting att skriva om. Så det kan inte bli något annat är botten.

Just nu sitter jag och ser på hockey, Sverige-Finland. Det är denna cupen, som finnarna redan har vunnit. Men Sverige leder, om jag inte misstar mig.

Idag har jag gjort:
Ingenting
Ingenting
Ingenting

Engelska
Ingenting
Läst liiite samhäll
Solat

Ingenting
Ingenting
Sett på film
Ingenting

Sa jag att jag inte har gjort något speciellt idag?

Jag ska i alla fall åka till Sunne vid halv sju, så det ska bli det vettigaste jag har gjort idag.
Men innan det ska jag städa på mitt rum, packa och fixa iordning vad jag ska ha på mig imorgon. Eftersom jag inte har alla mina kläder i Sunne liksom, hehe.

Imorgon kommer jag ha det ROLIGASTE håltimman EVER!
Först 8.15 ska vi på info om Afrikadagen, den håller på till 8.45. Sen ska jag sitta i skolan till 10.30 då min spanska börjar. Låter det roligt? Nej, tycker inte jag heller. Som tur är kan jag göra samhäll med Emelie...

Nu blev det ett ganska långt inlägg om ingenting. Hoppas ni gillar det. HEHE!

Kommentarer
Postat av: emelie

ja har massa bra frågor t dig (y)

2010-05-02 @ 20:18:03
Postat av: Ida

määäärkte det ;D

2010-05-03 @ 19:17:21
URL: http://iidasomfaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0