Rap das armas

Just nu har jag en paus i mitt "städande", det är mer kolla alla saker jag har i rummet än städa, men lite framsteg gör jag. Ska plocka in en massa kläder i garderoben snart, och byta i sängen. Sen är det dammtorkning, dammsugning och skura golvet. Hinner jag det på tre timmar? Hehe.

Jag ska träna vid fyra, men det får bli lättlättlätt eftersom min kropp har bestämt sig för att vara sjuk. Har ont överallt typ, och kanske inte borde träna, men jag gör det ändå. Man måste röra på sig! Bara jag inte har ont i halsen och har feber går det bra. Men kan ta ett lättare pass idag, så jag inte tar ut mig så mycket. Det låter toppen baby, hehe.

Men kanske borde återväda till att städa, men det är såååå tråkigt. UNDERHÅLL MIG NÅGON?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0