planet earth turns, sloooowly

Jag ser på fotboll, det har jag gjort ganska mycket nu när det är fotbolls-VM. Förut kunde jag inte ens se 20 min av en match, men nu sitter jag och ser på HELA matcher. Herregud, vad har hänt med mig? Det är i alla fall Argentina och spelar mot Grekland. Efter 56 spelade minuter står det 0-0. Jag förstår att det inte är så roligt att läsa om att jag ser på fotboll, så jag får väl tjöta om något helt annat.

Som till exempel visa er skorna som jag köpte.
(obs, tagen från hemsidan)


199.- på skopunkten. Lagom för skor som jag inte kommer ha så mycket.
Snygga och bekväma, bättre kan det inte vara.'

Men nu ska jag fortsätta att se på fotboll, och kolla fejjan och allt.


(okej, jag har nu lite problem i vilken kategori som jag ska placera detta inlägget i..... Så det får bli allmänt,höhö.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0