Jobbtankar

Jag ska stänga av här nu, och borsta tänderna och skit. Jag är faktiskt ganska nervös inför imorgon. Jag ska liksom ha hand (och någon/ra till) om midsommarfirandet på Brevika  för barnen.

Yepp, jag ska vara lekledare på Brevika denna sommar, och jag börjar imorrn klockan nio!

Jag vet inte vad jag ska göra, typ. Men det ska jag göra upp med GullBritt imorgon, och sedan hur jag ska jobba resten av sommaren. Är nervös, ja! Känner ju inte en människa där (som jag vet just nu). Men jag tror att det kommer gå bra. Men borde sova, för imorgon kommer bli en lååång dag! Upp kvart i åtta, äta och göra mig klar. Ska ha packat allt då också, och jag borde göra mer av det NU! Ska det snart, alltså.

Pheew, önska mig lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0