I'M BACK

Nu är jag tillbaka, har ni saknat mig? Hehe.

Har i alla fall haft en underbar gårdag och dag.

Igår när jag kom till Sunne hämtade Martin mig, vi åt och gjorde inte så mycket. Sen åkte vi till en sjö och badade och myste och fiskade.  Det var ett ställe som man fick åka på en guppig grusväg, gå en ganska lång stig för att komma fram till. Men det var helt klart värt det! Underbart fint med solen som stod lågt på himlen och vattnet glänste som guld.
Jag fick även en gädda på kroken när vi fiskade, men den släppte...

Sen åkte vi hem, såg på tv och myste.

Idag har vi inte gjort så mycket. Vaknade, ut och lekte lite hehe. Spelade sådandära beachboll och hade vattenkrig med Elin, hehe! Åt mat innan jag och Martin åkte till Sunne för att ta kort för körkort, sen var klockan nästan tre så vi åkte till tåget och jag åkte hemöver för att träna.

Mårten sa att jag är i en svacka nu med träningen, men jaja. Det går inte bra, men det blir bättre i alla fall. Jag vet lite varför mina utkast suger i alla fall. Men det ska jag inte ta här.

När jag hade tränat klart pratade jag med Emelie i kanske en 50 minuter. Vi hade inte setts sen skolan slutade! Och hon var neger såklart efter en vecka i Bulgarien.

Sen åkte jag hem, åt grillat = GÖTT!!!!!
Har duschat och packat lite inför jobbet imorgon, samt kvällen. Så att jag snabbt kan sticka till Sunne om jag slutar i tid, annars blir jag skjutsad till Ivarsbjörke där kvällen ska spenderas med en massa underbara människor.

Nu ska jag kolla in internet ett tag till, innan jag ska lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0