I wanna be a billionare

Ja, jag lever.

Anledningen till att jag inte skrev något igår var att halv nio drog jag på tävling i Kil. Blev tvåa, kastade 33.63 meter, sådär. Sen drog vi till Karlstad där det blev Bergvik en sväng, en väska inhandlades. Sen blev det Emmas lägenhet och hämta saker som hon skulle ha hem. Sen blev det Ikea. Efter det blev det ett uppehåll i Sunne hos Martin ett bra tag då föräldrar ska fika och sådant ni vet.

Sedan var det bara att skynda sig i duschen och göra sig klar för kvällen.
Den var fartfylld och utan missöden. KUL!!

Nu är det sol och gött, så jag och Martin solar och sådär, men ska väl sluta skriva för han ser uttråkad ut. Hehe.

PUSS på dig älskling

Hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0