Drömmar

Detdär med drömmar, de är konstiga ibland.
Igår såg jag och Martin på ett program där två personer från London fick ett lejon på något sätt, och de började "uppfostra" det. Han hette Christian. De tog hand om honom, och de ville att han skulle till Afrika, hans ursprungsland. Men det landet som de ville släppa in honom i, Nigeria, ville inte det. Men efter ett tag fick de åka in i landet med Christian och till en expert som skulle göra att tama lejon skulle överleva i naturen.

Men nu över till drömmar.
Inatt, drömde jag att jag hade ett lejon, han hette Flippo. Jag hade funnit honom som liten, precis som i tvprogrammet. Men det var personer som inte gillade mitt lejon här i Torsby. Och den som var mest emot detta, det var Marcus Bergs pappa (HAHA! Jag döör!) Och jag ville ta mitt lejon, Flippo, till Afrika, och släppa ut honom i friheten. I savannen i Afrika. Men när jag skulle flyga iväg med Flippo till Afrika så kom det en annan helikopter och började skjuta mot mig! Två personer som skulle hjälpa mig dog...

Men jag och Flippo lyckades överleva, och sen gömde vi oss i två år i Torsby. Hur man nu lyckas med det?

Men efter ett tag, när jag gick på Torsby, hörde jag en person som berättade var Flippo fanns. Och det var en person som hade rösten till Homer Simpson. Knäppt.

Men då, när Marcus Bergs pappa fick reda på detta, så snodde han mitt lejon... Och köpte en utlandsresa till Torsby IFs herrlag!!! Alltså, han sålde MIN FLIPPO!! Och han hade bytt ut honom mot en Golden Retriver, eh, knääääääppt!

Men jag kom på honom, och fick tillbaka mitt lejon!



Haha, detta var en knäpp dröm. Och att Marcus Bergs pappa skulle vara med. (För er som undrar, så kommer Marcus Berg från Torsby, där jag bor.)

Tur att det inte händer i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha, de va lite kul (a)

2010-06-13 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0