"..and I don't know what to say"

Har låten Heavenly Broken med The Veronicas på hjärnan. Den är superb! Ni bara måste lyssna på den alltså!

Har varit i Sunne nu i alla fall, hos min älskling. Vi gjorde inte värst mycket. Åkte till Lysvik där han kollade på en av våra båtar, han tyckte om den och tog den. Så nu har han en båt, fast den är i lite renoverinsskick. Men det är ändå en båt, hihi.
Sen tog vi hem den, och sen hann vi inte så mycket mer innan det var tid för mig att åka hem. Men jag njöt av de timmar som vi fick idag, och längtar tills på fredag, då han sover här! Min babe. Vi ska även ut och äta en bit, och bara myyysa. Men det kommer då.

Imorgon är det träning som gäller, och inte så mycket mer. Ska väl bara slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0