17.24

Hej alla.

Igår var det min födelsedag, så jag skrev nästan ingenting här. Det var träning, mat och fika och mys efter skolan, så jag hade helt enkelt inte tiden till det.

Men nu är jag här.

Idag hade vi en utflykt med naturen och geografin tillsammans med sp09s, den var till x-är och Stöllet. Det var ganska mysigt, och det var fint väder! Soool hela dagen, typ. Och en rolig hoppsak i Värnäs. Det kommer komma bilder, najs va?

När vi slutat så spelade vi volleyboll, och sen tränade jag. Det var jag och Anna-Clara som tränade. Och blåsorna på fötterna var inte roliga! Jag fick det efter att hoppat på den roliga saken utan strumpor, not good! Men det gick, hann med bussen hem också, och när jag kommit hem gjorde jag styrka, och sen har jag jobbat med min naturkunskap som ska vara inne senast fredag. Tror att jag är klar, ska bara kolla lite mer på diskussionen.

Sen blir det en dusch, städa på rummet, mysa och måla naglarna. En kompott av saker, men nu ska jag läsa bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0