13.37 - ELIT!

Haha, klockan är elit.Höhö.

Nu var jag dryg. Nej, idag har jag tränat. Nu håller mamma på med maten, och jag ska snart duscha. GÖTT. Är svettig heeela jag. Tränade i ösregn, tacka de som kom på kasthuset i Torsby!

Ska vänta i två och en halv timma, sen sitter jag på tåget på väg till min älskling, som jag inte har sett sen midsommarafton!!! Jag läängtar ihjäl mig. Hatar att bo 4 mil från varandra, utan körkort (för min del) och att han jobbar varje dag- hatar det!!

Men det är när man får stå ut med detta, som man uppskattar den tid man får med varandra.. Jag älskar min Martin. Tihi.


Nu ska jag duscha, innan mamma blir galen på mig, hehe!


Vart tog solen vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0