She's just so.

Mår som fisken på torra land just nu.
Magen gör uppror, mitt huvud dör, samma som mina fötter.
Känner mig helt förkyld, och det är inte trevligt vill jag lova er allesammans.

Jag jobbade till halv sju idag, och det var en rolig dag! Jag och Henrik Järåsen lekte med barnen. Fotboll och hinderbana. (okej, nu kan detta tolkas fel, vi lekte inte MED dem, utan med dem. Vi ordnade så att de lekte.)
Väntar på mat nu, fast det dröjer väl någon timma. Sen blir det att mysa med mig själv..... Tråååk! Men ska man träna kvart i tio till morgonen så får man lov att lägga sig i rimlig tid.

Vi hörs senare, där jag visar bilder hur mitt rum blev efter min städning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0