Myggbetten kliiiiiar

Igår när jag skulle cykla hem från Maja tog jag gamla bergsängsbacken var det så mycket knott och mygg så jag trodde jag skulle bli galen. Alla vet ju att man inte kan cykla uppför den med en damcykel utan växlar, så jag fick gå. Och de åt upp mig. Så nu är hela ryggen uppäten, och händerna och armarna. Och jag vill inte klia, för jag har redan kliat upp ett tiotal myggbett, så mina ben och min rygg är fina av sår..

Men egentligen var det inte det jag skulle säga..
Idag har jag sovit längre än jag har gjort på ett år! Kvart i tolv vaknade jag, och det är rekord för ett år. Och allt berodde på detta jeekla åskväder inatt. Kunde inte sova så länge det höll på, så det var att vara vaken.

Nu ska jag i alla fall snart äta frukost, och sen ska jag ladda för träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0