Merci

Nu har min sötfis åkt hem.. Lite tråkigt, men eftersom han ska arbeta imorgon så får han väl göööra det. Det tråkiga är bara att det nu kommer dröja en vecka innan vi ses... Om det inte händer något spektakulärt. Jag har hård vecka i träningen, så jag tränar måndag, tisdag, onsdag, torsdag och lördag. Plus att jag jobbar onsdag och fredag. Det blir svårt att hinna med allt. Menmen. Den som väntar på något gott...

Igår var det en rolig dag. Bra människor och allt. Bara att jakten på Lilläng gjorde att jag har en ÖM höft... Den dumma ungen satte silvertejp i mitt hår!!!! AAAAAAAAAHJ. Hemma vid tre, då det blev sängen dirr.

Idag har vi bara slappat. Seriöst, inte gjort mycket mer.
Vi var ute på en promenad, och det var då deet underbara vädret började. He-he. Åska och spöö regn... Vi kom under viadukten och där stod vi tills mamma och pappa skulle hem från farmor. Då kom vi hem. Tjaa, det var min dag.  Bilder kommer upp när jag har snott dem på fejjan, höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0