Hård vecka över

Jag har haft en hård vecka denna veckan, träningsmässigt. Vi har haft fem pass, och de har verkligen tagit musten ur en. Jag är otroligt trött, och min kropp skriiiker efter att vila. Men imorgon ska jag jobba sex timmar, och sen ska jag träna. På tisdag träna, onsdag träna, sen har jag ingen mer träning nästa vecka. Det är alltså en lätt vecka nästa vecka. Och ändå har jag ingen tid över för att umgås så mycket jag kan med Martin? Det är konstigt detta. Jag kommer jobba på torsdag också, och söndag som det ser ut som. Det innebär att fredag och lördag kommer att kunna vara mysdagar, LITE!

Denna vecka som kommer, den kommer vara slapp. Vi kommer inte ens göra hälften av alla de övningar som vi har gjort denna vecka. Eftersom vi har samma pass, fast olika nivåer, så blir de lättare veckorna roligare än de jobbiga, det är klart!

Fryksdalsdansveckan kommer jag träna måndag, tisdag, onsdag, torsdag, lördag tävling söndag. En dag ledig den veckan alltså. TUUUFFT!

Allt det som jag tränar för, det hoppas jag kommer ge resultat söndag den 15 augusti. Det är då det smäller, det är då det är JSM.
Förra året kom jag sexa, jag hoppas på samma placering eller bättre. Jag ska bli bättre, jag ska bli nummer ett.


jag ska åka såhär lång för att tävla, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0