20.04

Det var länge sen det kom ett inlägg till denna bloggen. Nästan en dag, ojoj.
Nejdå.

Jag slutade tidigare än jag trodde, klockan fyra. Så klockan fem satt jag på bussen ner till Sunne och min älskling. Väl där fick jag vänta tills han blev klar med att hjälpa Ola (grannen) att köra hö. Efter det så grejade vi lite med båten. Sen åkte Martin, Elin, Angelica och jag och badade! Vi fiskade även. En varsin fisk för mig och Martin, som katta fick.

Idag sov vi länge, och sen slipade vi på hans båt. Åt mat, och sådär.
Åkte hem vid tre för att träna fyra. Fick ett nytt träningsprogram. Hårdsatsning fram till SM. Och jag kan lova, att jag kommer vara död nästa vecka, och fdd veckan också. Men det är livet. Hehi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0