12.34

Idag har jag ingen träning, på morgonen, utan den är vid fyra. Hehe, känns som att jag inte gör något annat än att träna. Men det är härligt! Tänk vilken fit kropp (HAHAHAH! ett skämt!) jag kommer få efter sommaren.

Jag har städat mitt rum idag, och är det bara jag som blir SVETT som bara den när jag gör det? Jises, trodde jag hade varit ute och sprungit. Egentligen är det något som jag borde göra, då vi ska ha kondispass på handbollen om en vecka. Men vem orkar det när man har en förkyldning i kroppen som man är livrädd ska bryta ut inför Göteborg, och ett par benhinnor som bara jävlas? Inte jag iallafall. Så det får gå som det går, på detta kondispasset. Det kan ju inte vara så hemskt. Jag måste bara pressa och pressa.

Ska nog försöka göra en packlista, och packa. Imorgon jobbar jag nämligen, så jag kommer inte ha någon tid till att packa innan jag ska vara med Martin. Så det måste bli idag. Men jag suger på packlistor, skriver alltid ner typ tusen andra saker som jag egentligen inte behöver. Det är bara en natt, två dagar som jag ska vara borta. Men ändå packar jag ned kläder för typ en vecka. Störande, och sen är det jobbigt att packa upp allt. Så oftast så slänger jag allt i tvätten, hehe.

Nu blev det ett osammanhängande inlägg, och jag kanske borde bortsta tänderna.

Men nu ska jag i alla fall läsa bloggar, så vi hörs!


/ ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0