11.34

Ja, om 25 minuter börjar jag jobba. Och idag tror jag det blir till klockan sex. Då är det bara hem och börja ladda för att springa Coopers vid sju... Är inte vidare taggad... Idag blir det alltså till att dricka vatten, och sådära. Jag vet att jag kommer att suga, för min kondis är botten. Men ja, det är smällar man får ta.
Sen får jag inte träna någon handboll nu förens efter SM, som är den 15 augusti. Det är också lite tråkigt, men jag satsar på släggan nu på sommaren.

Men nu ska jag sluta skriva, och kanske snart åka till Brevika. Vädret var toppen för några minuter sen, men nu är det stora svarta moln.. Kanske ska ta med sig en tröja ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0