slush


Mmm, detta måste vara något av det godaste man kan äta/dricka.
Det kallas för slush, som alla förmodligen vet.
Jag vet inte vad det är med denna iskrossade konsistens som gör att jag älskar det, men jag gör det bara.
Detta är de godaste smakerna (inte den gula, den testade jag bara. Det skulle vara ananas, men det smakade banan, hm, konstigt!) Den röda, det är hallon, den blå är icenågonting och den bruna är cola, såklart.
Det drack/åt jag flera gånger på Arvikafestivalen, mest för att det var så varmt. Men nu på marten så blev det en, när jag skulle gå hem, från det allra sista. Det är übergott alltså!

Här är recept på slush som jag ska pröva någon dag, för det är så gott!

En fråga, vem mer tycker om denna dryck OTROLIGT mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0