Redlight

Hejsan! Jag var inne förut, men då hann jag inte blogga något.
Sitter och försöker få upp temperaturen i min fötter, hehe. Det är iskallt nu tycker jag! Fick be mamma och pappa att höja värmen, jag låg under täcket förut för att kunna läsa historian! Inte bra det. Fast det resulterade i att jag slummrade till en svänge, men eh, who cares?

De två timmarna som är kvar tills träningen börjar nu ska jag läsa samhällsamhällsamhäll. Sa jag att jag ska läsa samhäll också? Det är prov imorgon, och trots att det känns som att jag kan allt, så måste jag läsa igenom allt!
Sen ska jag slänga en blick på spanskaglosorna, men de kan jag typ alla. Så det gör inte så mycket, lite viktigare med samhällsprovet.
Nu vill jag ha raggsockor på mig, och så vill jag ha en kopp varm oboy och en boy, som man kan mysa med. Ja, det skulle göra min dag aningen bättre.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0