No more

Nej, nu är det inte längre tomt med uppdateringar.
Jag är hemma, och vid datan. Ni förstår, man vill inte tillbringa någon tid vid datorn när man kan vara med den finaste man vet!
Vi har iallafall varit till Karlstad, i lördags. Det blev hårsaker, såsom spray, hårnålar, hårsnoddar. Sen blev det en ny pudet borste och en tröja från Carlings. Det blev mer än vad jag trodde!

Vi har myst och myst en massa, och det har varit bästa helgen på länge! Det kan jag lova er. Lite med sömn kanske, men det tar jag igen inatt.

Idag var jag på kalasering hos kusiner, jag tog halvtre tåget från Sunne till Lysvik. Lämnade alltså M då. Men vi ses.
Det blev godmat, se på MammaMia och tårta. Tjockt, hehe.

Men nu ska jag läsa på samhällen, så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0