I got you crazy

Hej alla fans

Idag vaknade jag halv tolv, utvilad och go. Underbart att sova, äntligen! Jag har längtat efter att sova så länge som jag vill. Idag blir det nog en tidig sänggång, för att jag har kommit tillbaka till detta, att jag är en bättre, trevligare person med många timmars sömn i kroppen. Det var nog så jag klarade av de jobbigaste veckorna.

En gammal skiva spelas i min cd-spelare nu. En som jag bränt ut för ett tag sen. Bruce nu! ÅH! Så bra mannen är.

Har noppat ögonbryna, dammsugit rummet, bytt Emmas sängkläder, kollat på geografin och läst idag. Det blir nog inte mycket mer gjort. Kollar nog på en film snart, och så ska jag duscha och peela hela kroppen. Det är underbart när man väl har fått tummen ur och gjort det. Inte ofta jag orkar.

Har ont i knäet idag också. Smart som jag är så glömmer jag att jag har feting blåmärke där, och sätter mig på knä. INTE KUL!


I'm going down, down, down

Kommentarer
Postat av: daisy

Downbound Train (Y)

2009-09-20 @ 15:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0