Back on track!

Hej, nu är jag tillbaka som jag ska vara. Men dock bara idag! Imorgon åker jag till Sunne och stannar där till söndag, sen är det kalas på söndag för kusin, så jag är hemma runt sex kanske på söndag. Så ni får stå ut. Det kommer säkert komma in ett inlägg någon gång under helgen, men så ni är medvetna om att det kommer nog att vara lite tomt...

Jag har precis suttit och övat lägesord på spanska, det är ganska tråkigt. Men så kan det gå, serni. Men jag kan de mesta, men jag har 2 timmarshål imorgon på morgonen, så då ska jag och Maja öva på dem. Det kan behövas, och jag lär mig mycket lättare om jag förhörs med någon. Men jag tycker att glosor.eu är en mycket bra sida att öva dem på!

Ska väl ta igen det som jag har missat på bloglovin och fejjan nu.

PYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0