20.16

Äh, va dåliga ni är på att komentera dåva! Det va inte kul!

Sitter här efter ett träningspass, det första på en å en halv vecka! Det är läänge utan träning.
Vi värmde upp med 1.5an, sen så blev det coopers test!
Usch, tänkte jag. Men det var bara att springa, inte att deppa här inte. Kände mig lätt i benen, trotts en superkass start på morgonen. Ville verkligen hem och mådde som en överkörd katt! Men somsagt, jag kände mig pigg.
Sprang och insåg att när jag väl kommit in i andningen så var det bara att köra på. Inge ont i benhinnorna heller! Så jag var en glad liten kicka!

Ökade med 250 meter sen sist, så jag fick 2050 meter, haha! Inte så bra, och så kände jag att jag kunde ta ut mig mer. Men nu är det bara att öka!

Sen var det hallen som gällde! Underbart att röra bollen, och sen är det match till lördag, så då är det tagga! Vi passade, sen gjorde vi lite växlar. Det var ungefär allt. Väldigt lugn träning efter ett jobbigt fys innan. Fast coopers var lättare än intervaller! MERA cooper tycker jag! Haha. Nejdå.



HANDBOLL! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0