15.52

Vi slutade halvtolv idag, det var ganska gött vill jag lova!
Vi skulle egentligen ha historia och samhäll, men eftersom samhällen var inställd, och vi hade två timmars lunch innan historian, fick vi hemuppgifter. Jag har typ gjort dem klart, så det är ganska gött! Har någon kvar som jag behöver internet/uppslagsbok till, så de får jag väl göra under helgen. Men vi har inte historia förens nästa onsdag, då fredagen försvinner med frilufsdag.
Jag har en 30 spanskaglosor att träna in, men jag kan de mesta tack vare Maja igår. Så, det blir nog inte så jobbigt.

Har precis läst ur, När jag hör din röst. 449 sidor sen i söndags, OMG! älskar serien ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0