12.02

Hejsanhoppsan.

Igår så kunde jag verkligen ínte somna! Det var hemskt. Jag hatar den känslan som man har när man ligger och är jättetrött, men sen kan man inte slumra till och sedan följa med John Blund. Utan man ligger där och vrider och vänder på dig, det är ingenting som jag gillar.
När jag tillslut somnade var klockan runt tre trorjag. TRÖTT(!) idag vill jag lova.

När jag vaknade var det första jag gjorde var somna om, oj, vilken konstig meningsbyggnad. Men ändå, sen så gick ahg ner i källaren och målade klart pallen, förvetnivad?
TAPETERNA HAR ÄNTLIGEN KOMMIT! Så Emma sätter upp dem ikväll eller imorgon. :)

Nu ska vi dra oss till Stöpa för att fira kusin Ellinor som tog studenten igår, hon var så fin så :)


Grattis, nu väntar vuxenvärlden ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0