12.39

Hejsan.
Sista dagen nu, och det ska bli kul.
Idag är det Anna Ternehim och Thåström som är MÅSTE SE artister, typ :)
Jag fick en ring av Malin i födelsedagspresent, men den va för liten. Så vi bytten den i torsdag, men då gick den sönder igår :(
Så vi ska gå ner och byta den med, för så kan vi inte ha det heller!

Sova är gött.

Igår var det otroligt roligt!
På Depeche Mode så stod vi mitt i, och kort som jag är så såg jag ingenting. Och då stod det värsta skumma typeen breve oss, och hans kpmpis sa att jag skulle sitta på hans axlar! OOOH no, tänkte jag. Men jag kom upp där, serrni. Och gud vad jag såg! =)
Men det som var negativt var att hans kompis tog mig på raaava...

När allt var slut så träffade vi några nya killar, eller, de kom fram till mig, Ida och Elin.
De var jätterevliga! :) Kom från Vimmerby och någonting mer, kommer inte ihåg nu. Vi fick inte reda på deras namn heller ;/.

Menmen,
sen kom det fram en tjej och frågde om vi hade tändare, men det hade vi inte. Sen gick hon en liten bit. Men sen kom hon tillbaka, och pekade på mig. Jag blev först lite rädd, men sen sa hon "du, du har jättefint hår!" MADE MY DAY! :)

Nu ska vi ner på stan, somsagt.

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0