Imorgon börjar skolan.

Precis som rubriken säger, så börjar skolan imorgon. Och jag ska börja gymnasiet.
Jag kan inte förstå hur fort tiden har gått! Jag tycker inte att det va länge sen som jag och Emelie fick lapparna till de nya klasserna i sjuan. Vi kom inte i samma klass, och det var inte så roligt. Men vi överlevde högstadietiden och är fortfarande bästa vänner. Kan du förstå, Emelie. För 3 år sen var vi supernervösa för att gå till Frykenskolan, första dagen i högstadiet. Och nu, imorgon, kommer vi vara lika nervösa för att börja ettan. Eller första ring, om man säger så.

Sommarlovet har gått så otroligt fort! Vad har jag gjort? Jag har jobbat, tränat, tävlat lite. Det är ungefär det. Sen har jag festat, varit kär, fått hjärtat krossat, blivit glad igen, fått otroligt många nya kompisar, hittat en person som jag tycker så otroligt mycket om, blivit brun, skrattat, gråtit, förbannat mig över vädret, shoppat nya kläder, besökt två städer jag aldrig har varit till förut. & främst av allt, JAG HAR VARIT LEDIG OCH HAFT SOMMARLOV!

Imorgon när jag vaknar halvåtta kommer jag vara nervös. Det kommer vara jobbigt att öppa ögonen, men sen kommer nervositeten över och jag blit hyper. Kommer inte orka äta frukost, vilket resulterar att magen kommer kurra runt elva. Det är bara att andas och ta det lugnt, allt kommer gå bra. Det vet jag.

Kommentarer
Postat av: Saga.

Jag lovar dig att det kommer gå bra Ida och om ngn är dum så ringer du mig så skickar jag Erik och Stefan på den personen ;)

2009-08-19 @ 21:54:21
URL: http://Sagabergman.devote.se
Postat av: Martin

dä ä int farligt ja löver!!;) haha.

2009-08-19 @ 21:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0