HEMMA - USM VAR BRA!

Hej alla söta, jag vet att ni har saknat mig efter denna frånvaron! Hehe.
Sm var super! För mig blev det en sjätteplats med det nya personliga rekordet på 37 meter och 21 centimeter. I slägga alltså, om någon skulle undra vad det handlade om. Sjätteplatsen var bra! Eftersom jag hade satsat på att komma till finalen. Det blev det också. Så, happy feeling för mig.

För de andra Boreiterna blev det också bra prestationer på SM.
Frida vann diskusen och kom tvåa i spjutet, släggan tror jag hon fick en sjätteplats.
Anna-Clara vet jag inte riktigt, men det blev final i släggan!
Sebastian kom tvåa i spjut och trea i slägga. (I spjutet satte Johannes ett superbra nytt Sverige årsbästa!)
Emelie sprang bra på hundra, där hon satte nytt säsongsbästa. Kulan blev hon tvåa i, och spjutet kom hon fyra i, på ett nytt personligt rekord.
Jonatan kom femma i slägga och kula har jag ingen aning.
Nils hoppade höjd, längd och sprang hundra, med bra resultat.
Sven sprang hundra, tvåhundra och hoppade längd. Det tror jag att det gick helt okej det också.
Så gick det för Bores USM grupp iår. Fyra medaljer med oss hem blev det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0