Because you live

I live.

Idag var det skolan, mycket okej. Vi började med en idrottslektion där vi pratade bara. Vi SPare ska ha idrott med Media och Barn och fritid, helt okej tror jag! Eftersom den lektionen bara varade i cirkus tio minuter, så hade vi sedan hål i två timmar innan nästa lektion! Det var inte det roligaste. Men efter hålet så hade vi historia. Där pratade Bengt om massa, massa verkligen! Om lite historia, årtal och så. Det som inte Ulla tyckte var något viktigt är tydligen A och O här. Ojojoj.

Efter historian så hade vi iallafall en lunch. Och jag verkligen ÄLSKAR klassen än så länge. Goa människor verkligen. Emma&Hanna har kommit in snabbt i "gänget" som redan var från Fryken, samt Ida, som är från Norge.

Vi hade engelska efter lunchen, där vi pratade engelska och vi skrev något om bågot jobb? Vi har iallfall Alf i engelska, som även är min mentor. Det gick helt okej.

Vi hade spanska sista lektionen, där vi upptäckte några inte så bra killar. De går hockey, och usch, jag kommer nog inte komma överens med dem. Menmen, det känns som att spanskan kommer bli kämpig! Inte så kul.

Efter skolan är censurerat, men mycket kul iallafall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha censuerat ja (A)

2009-08-21 @ 23:42:47
Postat av: Julia K

Haha, jag tror det är dom hockeykillarna som går i min klass. Verkligen jobbiga! :S

2009-08-22 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0